10/31/2008

dezlegarea la fiinţă

există costuri şi costuri
poveşti de viaţă care ne îndepărtează
şi ne apropie
am crezut nu stăm rău
ascultînd-o înregistrată pe edith piaf
imediat ce vocea ei nu se mai aude în noapte
suntem mai pesimişti ca înainte
muzica nu ne pune piedică
muzica nu ne obligă sa doborîm recorduri personale
muzica nu ne pretinde competiţie
muzica n-are să coasă capul meu spart
cinci zile peste care s-a presărat
o priză de sare
la întîlnirea cu tine n-am apucat să spun
cîtă nedumerire a lucrat în mine
cum a crescut ea
şi cîtă stricăciune sufletească mi-a provocat
ca pe vremuri încăpăţînarea ta
de cele mai dese ori acoperindu-ţi judecata
lipsindu-ne de dialogul obişnuit pe amîndoi
media şanselor de împăcare
e substanţială
dacă anulăm certurile gratuite
cine-i indiferent de situaţie mai breaz
izbucneai primul
eu eram calmă ca de obicei
îmi anulaseşi orice posibilitate de intervenţie
măria sa nu suporta să fie contrazis
deversam printr-un tub unic tot ce se adunase
leziuni, ostilităţi, oţăreli
pacoste

Niciun comentariu: