12/09/2010

serbet de portocale

am auzit ca piratii din caraibe
au speculat o oarecare oportunitate
si l-au sechestrat pe martin espada
aflat in pacific in vederea cautarii
sensului vietii in pictura pe corp

am mai auzit ca in samoa viata-i moca
orice gand misel executa pe creier,
in siguranta, o operatie. fructe moca
gastrita n-atinge ideile niciunui fermier

am auzit ca in lume se intampla lucruri sordide
si doar serbetul de portocale e indiferent
numele lui e espada si nu stiu
daca a mancat vreodata serbet
dar ma gandesc daca ar fi avut vreodata ocazia
ar fi scapat
de piratii din caraibe
dandu-le cate o lingura plina
la fiecare

n-am auzit daca ipoteza a picat
am descoperit decat un organism torturat
de lumina intermitenta
a unei firme cu neon
vietile amaratilor se beau in bodega asta
la draft
deasupra insulei adormite
ochiul soacrei si norul negru
la o mica confruntare
impreuna fac un tatuaj permanent kanji
pe soare

Niciun comentariu: