11/17/2008

născută în romînia

dacă e să facem o comparaţie sumară
ne învineţim la sindrom de previziune
optimismul investeşte în paşte şi-n ouă
de la anul fabricăm făraşe cu motoraşe

trebile scurte-s de descurcat, ăle grele
de evitat, iarna se suspendă-n stepă iarba
duminica mai bine mor, -i totuşi de lucrat
neaveniţii să se abţină să se pună c-o pralină
băşica existenţei mele cosmopolitane
e-n teren în şanse exprimată la un voleu
şi-un şut ratat, apăi ce nu-i gătat e intubat

se lucrează energic, exclusiv şi riguros
şi la proiectul împreunării istorice
dintre aripa de liliac şi scălîmbăitul de colegiu
scenariul radiofonic e criminal
scenografia pe schemă, sodă de rufe
pe sutură
metoda de regulă o foarfecă
unsă cu glicerină
în clipul social pe pauză

pe gulerul curcii bate într-o parte lumina
surprinde multe
şi dure
presupun că din cauza gropii pătrate
chemaşi spiritiştii să seteze în nesiguranţă
presiunea gazului în adîncuri
Ţi-ar posmagii!

Un comentariu:

stefan spunea...

corina nu pot sa spun ca "TINE-O ASA SORO" ca imi placi.

imi esti rezonanta pe celula de inspiratie spatiala.

despre subiectul cerut mai lasa-mi ragaz de abordare pentru ma framanta perceptia ta ca persoana sensibila si inteligenta (implicit relatia ta cu nevertebrata ptr. care imi ceri explicatii).

OMAGIILE MELE